reklama

Ako to je naozaj...alebo keď niečo odchádza

Ráno vstať a nájsť si tam pár slov...pár písmeniek čo dokopy budú dávať niečo, čo bude hriať ešte celú cestu do práce a bude to hriať aj po prvom horúcom dúšku rannej kávy a keď potom pípne opäť a bude tam len...chýbaš mi... už viac netreba, už len zastaviť čas...alebo nie, nie zastaviť, popohnať, nech vymeníme písmenká za slová a slová za dotyky...dotyky pier. Ak ste sa nenechali odradiť touto spŕškou lepákov, vitajte...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Áno áno áno...aj takto veľmi sentimentálna viem byť, keď sa mi chce, keď mám dôvod alebo len tak...sama pre seba. Je to trapas, ale je to tak. Že kde sa to vo mne berie? No som žena. Sebavedomá, tvrdá na seba i okolie, kritická, náročná, počúvam, listujem, triedim, premýšľam a selektujem. Kto kam patrí, do ktorej časti môjho života, do ktorého priečinka, pod aký štítok ho zaradiť akou farbou napísať jeho meno. Je to úplne jednoduché... Ahoj ja som Viktor (kolega – práca, inteligentný málo šťavy, veľa gélu, nič zásadne v najbližších 5 dňoch od teba nebudem potrebovať, tmavomodré pero (nebudem predsa míňať fixu). Tak asi toľko k mojej kartotéke.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale! Čo ak príde niekto, na koho miniem celý ružový zvýrazňovač lebooo...lebo budem dlho vyfarbovať a dookola obťahovať jeho meno. Tak potom je tu prípad z úvodu.

Otázka znie: ako dlho Ti to ninka vydrží? Odpoveď: neviem ninka. Riešenie: neviem ninka.

Ako to je naozaj:

Kde bolo tam bolo, bola raz jedno dievča čo malo rado labello a maslový chlieb s medom a v buse počúvalo norah jones a kylie a rovnako rozpoltená bola i ona sama. Si tak žila,

práve dočítala Maxima, vedela, že Nobelovu cenu za literatúru tento rok autor nedostane, ale páčilo sa jej ako jednoducho to prehltla. A už máme prológ za sebou, tiež to nevyzerá na nobelovku ale veď mám len 24...v sedemdesiatke toho budem mať plnú poličku a potom budem mindžovať, že koľko prachu na to sadá. A zrazu tá ružová fixa...a obťahuje a obťahuje, prepokecovali už nejakú tú noc...a zaspáva len po 27 smske na dobrú noc...a deň už nerozlišuje na deň a noc, ale na s ním a bez neho a príde jej to ako zázrak a ona nechápe a neverí a jej okolie nechápe a neverí...že ninka si to ty? Jasné že je...normálne zatmenie slnka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nikomu však ani muk! Taká prezieravá je ninka, niečo jej tam nehrá, niečo ju tam stále drží a ona nie a nie postaviť sa pred neho a povedať...tak som tu. Prišla som si po bozk a omrknúť ťa. Čau. Také jednoduché...a skončilo to tak jednoducho...na balkóne, v posteli, na dlážke, v sprche...ešte dnes jemne prižmúri oči, keď jej prebleskne na moment to prvé randewek.

A potom to čakanie čo bude. A neuveríte ale bolo. A bolo to celkom ozajstné, až tomu na chvíľku skoro uverila i naša ninka ale... Áno áno áno...toto bude len pre silnejšie žalúdky a pre realistov. Pipinky dočítajte...alebo pre pipinky: a potom sa vzali a mali 2 deti, chlapec dominik a dievčatko linda. A tu už naozaj nečítajte, majte rozum, veď na nejakom programe určite beží telenovela alebo niečo v premiére od rosamundy pilcherovej.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak to dokončime, čo poviete, veď o tomto som vlastne chcela písať.

A potom začali tie boje. Také tie...nech si nemyslí, že mu zavolám prvá...snáď nečaká, že smsku na dobré ráno budem posielať vždy najprv ja...nech nečaká, že vždy keď zavolá budem mať práve čas...nebudem jej odpisovať hneď, bude si myslieť, že som na to čakal...nedám mu pusu, len na líce...nech si nie je taká istá...nech si chlapec nemyslí...nech neplače...nech mi dá pokoj...neber to, jasné teraz mi to nedvíhaj lebo zas štrajkuješ...samozrejme, celý deň ma ignoruje a potom začne smsku: lasocka, co robkas. mám chuť mu odpísať:nič ty kretén.sedím tu, pozerám do blba a hypnotizujem mobil...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...a potom mi priniesol rybičku a pečené gaštany...ale to je už iný príbeh...zaváňa sentimentálnosťou a my sme už pipinky poslali k telke.

Tak to je cItYpRiBeHTeJtOdObY

Nina Orgovánová

Nina Orgovánová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

záleží kto sa pýta...priateľka, neter, šéfka, milenka, drzaňa, tá čo ste ju dnes stretli vo dverách, čo sa nahlas smiala Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu